اطلاعات انیموزیک

انیموزیک عضوی از مجموعۀ انجمن انیمه (انیمه گیلد) می‌باشد. درحال حاضر تمامی امتیازات و اطلاعات انیموزیک متعلق به انجمن انیمه بوده و تخطی از قوانین انیموزیک برابر با تخطی از قوانین انجمن انیمه می‌باشد. این بدان معناست که قوانین انیموزیک شامل قوانین کلی انجمن انیمه نیز می‌باشد که شما میتواند با مراجعه به سایت انجمن، آن قوانین رو مطالعه فرمایید.

اطلاعات دریافتی از کاربران

انیموزیک تنها آن دسته از اطلاعات را که مربوط به خرید و ارتباط با مشتری میباشد را جمع‌آوری می‌نماید. این اطلاعات شامل ایمیل، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی و اطلاعات پرداخت بانکی میباشد. این اطلاعات بنابر شرایط قابل دریافت هستند. هیچ کدام از این اطلاعات بدون اجازۀ خود کاربر قابل دریافت نیستند. کاربران مستلزم آن هستند که تمامی این اطلاعات را در زمان اخذ بدرستی وارد کنند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده، انیموزیک مجاز است حساب کاربری فرد مورد نظر را به مدت دلخواه مسدود ویا حذف نماید.

حریم خصوصی اطلاعات شما

انیموزیک هیچ‌گاه اطلاعات کابران خود را در اختیار اشخاص حقیقی ویا حقوقی قرار نمی‌دهد. همچنین انیموزیک تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دزدیدن ویا از بین رفتن آنها می‌کند. انیموزیک در حال حاضر از فایروال و آنتی دیداس پیشرفته برای جلوگیری از حملات سایبری بهره میگیرد و در صورت تشدید حملات برای جلوگیری از اختلال در سیستم و از بین رفتن اطلاعات، سایت به مدت محدود از دسترس خارج خواهد شد. همچنین انیموزیک هیچ مسئولیتی در قبال حوادث طبیعی ویا خود ارائه دهنده هاست ندارد. یعنی اگر به نحوی اطلاعات سایت از دست برود، انیموزیک مسئول نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

تمامی کسانی که اقدام به ثبت نظر در مطالب سایت می‌نمایند باید با ادب و احترام با دیگر کابران تبادل نظر داشته باشند و فحشاگری و توهین به عوامل و کابران سایت خودداری نمایند. کسانی که این قوانین را رعایت نفرمایند، بلافاصله نظرشان پاک خواهد شد و سپس از تمامی شبکه‌های اجتماعی مربوط به انجمن انیمه حذف یا مسدود خواهند شد. همچنین از ارسال نظرات نامربوط خودداری فرمایید، در صورت تکرار این موضوع تا سقف 10 بار، از تمامی شبکه‌های اجتماعی مربوط به انجمن انیمه حذف یا مسدود خواهید شد.

وظایف کابران در قبال انیموزیک

انیموزیک همواره بدنبال آهنگ‌های به‌روز و جذاب برای شما عزیزان است و برای آن ساعت‌ها وقت صرف می‌شود. همچنین کسانی که در این تیم هستند، از تجربه بالایی برخوردار بوده که به اهمیت موضوع می‌افزاید. پس کاربران انیموزیک مستلزم آن هستند که مطالب سایت را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها منتشر نکنند. و این انتشار در زمانی مجاز خواهد بود که منبع آن ذکر شود. مورد دیگر آنکه، هیچ‌وقت اطلاعات ورود خود به وبسایت را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهید(حتی دوست صمیمیتان!) در آن صورت اگر اتفاقی برای حساب شما بیفتد، انیموزیک هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

سیاست مالی

در حال حاضر تمامی مخارج وبسایت از پس انداز شخصی میباشد. این یعنی تا زمان خاصی سایت بدون مشکل به فعالیت ادامه خواهد داد. در صورتی که شما عزیزان لطف کرده و ما را حمایت کنید، سایت همچنان به فعالیت رایگان خودش ادامه خواهد داد. اگر مخارج وبسایت به هر نحوی تامین نشد، انیموزیک این اجازه را دارد که سایت را بصورت کلی یا جزئی پولی نماید و شما را مجبور به پرداخت مبلغ مشخصی در زمان مشخصی نماید.

پرداخت

انیموزیک از پلتفرم پی‌پینگ برای پرداخت‌های خرید و حمایت مالی استفاده میکند. این پلتفرم به‌عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی ایران، با ارائه‌ی درگاه پرداخت به کسب و کارها، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در شبکه بانکی کشور است. پس با خیال راحت از آن استفاده نمایید.